Barion Pixel
Áruház

Esküvői meghívó szöveg

esküvői meghívó szöveg Ha nem boldogulsz az esküvői meghívó szöveg megírásával, itt biztos találsz olyat aminek segítségével könnyedén megírhatod a saját szövegeteket. Nincs más dolgot csak behelyettesíteni az adataitokat a meghívó sablon szövegekben, de természetesen át is írhatjátok a sablonokat a kedvetek szerint. Az esküvői meghívó szövegének helyesírását minden esetben ellenőrizzétek.

Milyen a tökéletes esküvői meghívó szöveg?

A szövegezésben több fontos információ van, amit érdemes feltüntetni. Elengedhetetlen szerepelnie a dátumnak, az időpontnak és a helyszínnek. Érdemes feltüntetni egy elérhetőséget, amire a visszajelzést vártok arra vonatkozóan, hogy hány fővel fognak érkezni a meghívottak. Ez az elérhetőség lehet egy e- mail cím, de akár a vőlegény és a menyasszony telefonszáma is.Ma már sok pár készít weboldalt is, amin elérhetőek az esküvővel kapcsolatos további információk. Amennyiben késztetek ilyen oldalt ennek a webcímét is eltudjátok helyezni a meghívón. Divatos és egyre gyakrabban használt megoldást a qr kód, mely akár a weboldal linkjét vagy a helyszín gps koordinátáit is tartalmazhatja.

Klasszikus esküvői meghívó szövegek

Szeretettel küldjük meghívóinkat Éva és Ádám esküvőjére, majd az azt követő vacsorára melyet 2012. augusztus 11-én 17 órakor tartunk a Vár házasságkötő termében, majd a Központi étteremben.

Megtiszteltetésnek vennénk Ön és kedves családja jelenlétét egybekelésünk alkalmából 2012. augusztus 11-én 17 órakor a Betekincs étteremben megrendezendő szertartáson és az azt követő vacsorán.

Szeretettel meghívjuk Önt és kedves családját azon esemény okán, mivel maradék eszünket is elveszítve 2012. augusztus 11-én megbilincseljük egymást a Vár házasságkötő termében.

Éva és Ádám Nagy örömmel hívja meg Önt és párját a Vár házasságkötő termében 2012. augusztus 11-én 17 órakor tartandó esküvőjére az azt követő vacsorára.

Ezúton értesítek mindenkit, hogy 2012. augusztus 11-én 17 órakor a Vár házasságkötő termében hivatalosan is összekötjük életünket. Kérjük tiszteljen meg bennünket jelenlétével e szertartáson, majd az azt követő ünnepi vacsorán is.

Az Úr … évének…. havában a ….napon napnyugta előtt, amikor az óra elüti a …-t, ….-ban, … díszes termében valamint a … órai harangszóra …..templomában tartandó menyegzőjükre, és az azt követő ünnepi vacsorára ….kisasszony és ….úr sok szeretettel meghívja Önt és Tisztelt háza népét.

…. kisasszony és ….. úr Örömmel tudatjuk, hogy az Úr …. évének … havában a …. napon a … Városházának díszes termében … órakor, majd a …. templomában … órakor kimondjuk a boldogító igent Szeretnénk, ha velünk lennétek ezen a szép napon, hogy szem és fül tanúi lehessetek e világraszóló eseménynek. Jó szokáshoz híven a szertartás után fergeteges mulatozásba kezdünk melyen szintén számítunk Rátok.

Itt van, eljött végre a nagy nap
Mikor szív a szívnek hűséget fogad.
Legyenek hát tanúi ezen eseménynek,
S jelenlétükkel tiszteljenek meg bennünket.
2005. június 22-én 17 órakor fogadunk egymásnak örök hűséget a Tápióbicskei Polgármesteri Hivatal házasságkötő termében.Szeretettel meghívjuk ezen eseményre majd az ezt követő vacsorára.Szíves megjelenését 14 órától várjuk.Táviratcím: 2764 Tápióbicske, Petői út. 4.

Kedves Barát és Rokon!
Eljött a nap, amit annyira vártunk,
Kéz a kézben az oltárig meg sem állunk.
Elmondjuk egymásnak, amit eddig is tudtunk,
ezzel megpecsételjük további sorsunk.
A nagy izgalomra együnk-igyunk egyet,
sok szeretettel várunk Benneteket
2012. június 6-án 17 órakor
a kübekházi Abigél Panzióban tartandó esküvőnkre.

A ceremóniát követő fergeteges mulatozáson is számítunk részvételetekre!

10.

Varga Éva kisasszony és Bódi Levente úr
sok szeretettel meghívja önt és Tisztelt háza népét.
az Úr 2012 évének május havának a 11. napján napnyugta előtt,
amikor az óra elüti a 16-ot, a gödi Polgármesteri Hivatal díszes termében
valamint a 18 órai harangszóra Göd templomában tartandó menyegzőjükre,és az azt követő ünnepi vacsorára.

11.

Éva mint gyűrűs menyasszony és Ádám mint boldog vőlegény örömmel tudatjuk, hogy 2012. augusztus 11-én a Polgármesteri Hivatalban 15 órakor, ezt követően a Szent Imre templomban 16 órakor örök hűséget esküszünk egymásnak. Szeretnénk, ha megtisztelnének bennünket jelenlétükkel, majd közös életünk első óráit velünk töltenék a Pannónia étteremben 18 órától kezdődő lakodalmi mulatságon.

12.

Ezen cédula mindenkori birtoklója szívéllyel értesíttetik, hogy egyrészről Tóth Szilvia mint gyűrűs menyasszony másrészről Garek László mint boldog vőlegény 1999. október havának 23. napján a déli harangozás után nyolcadfél órával (16.00) az Arany János utca.14. szám alatt fellelhető Bazilikában, megtartják frigyüket és a házasság szent kötelékét választják. Ezen iromány olvasója ezennel feljogosíttatik a fennkölt ceremónián való részvételre, amely célból kéretik ünnepi gúnyáját felöltve, s szívét lelkét díszbe öltöztetve a fent nevezett helyen és időben tiszteletét tenni, majd a mulatságon részt venni.

13.

A király legkisebb leányának Borbálának kezét Bence lovag nyerte el. Kézfogójukra a násznép messze földről hivatalos. György tiszteletes napok óta gyakorolja az imákat a szolganép pedig feni a késeket. Az ökörsütéshez a kertben sátrakat állíttattak, és akár száz hordót is csapra vernek a jeles napon. Ezúton invitálunk hetedíziglen, hogy szem- és fültanúja legyetek annak, hogy az úr 2006 évének július havának 4-ik napján sötétedéskor (16. Órakor) a Zsámbéki Polgármesteri Hivatal Házasságkötő Termében, majd a Görög Katolikus Templomban örök hűséget fogadunk egymásnak. Azt követően kezdődhet a hét napig tartó vigasság!

14.

Az összeesküvés alapos gyanúja miatt Éva és Ádám ügyében a címzetteket a budai polgármesteri hivatalba 2012 év augusztus hó 11 napján 15 órára kitűzött vallomástételre, 16 órára a református templomba eskütételre és az azt követő vacsorára megidézem. Figyelmeztetem, ha az idézés ellenére nem jelenik meg és ezt alapos okkal előzetesen nem menti ki, vagy engedély nélkül távozik, illetőleg önhibájából olyan állapotban jelenik meg, hogy nem tud mélyen hallgatni, a család az elvezetését rendelheti el. Ha a határnapot önhibáján kívül mulasztotta el, a határnappal szemben 8 napon belül rajongó, kárörvendő és részvétleveleket terjeszthet elő. A kiadvány hiteléül: Éva és Ádám összeesküvők

15.

Egyben kellünk?
Egybekelünk!
Gyere velünk, ünnepelünk:
2012. június 4-én 10 órakor
a váci Polgármesteri Hivatal Házasságkötő termébe.
A templomba menetelünk:
11 órára a Ligeti Református templomban.
Eztán pedig ebédelünk:
Ugyanaznap a törökbálinti görög étteremben 13 órától.

16.

Csak a Rock örök! De mi azért megpróbáljuk. A próbálkozás nyitánya 2012. április 29-én, Debreceni Városháza Házasságkötő termében, A Városmajor u. 44. szám alatt, 15.30-kor lesz. A második felvonás 18.00 órától veszi kezdetét , a Forgó Étteremben. Ameddig bírjátok. Ameddig bírjuk.

17.

Eddig voltam Én – ezentúl Mi leszünk.
Együtt, erősen, bízva a jövőben és egymásban,
összetartozva mindig.
Ezt úgy hívják: házasság,
de nekünk a boldogságot jelenti.
Ezt a pillanatot
szeretnénk megosztani Önnel
és kedves családjával.Várjuk 2006. november 11-én
16 órakor a nyíregyházi házasságkötő teremben,
majd a református templomban tartandó esküvőnkre,
valamint az azt követő ünnepi vacsorára.

18.

Hosszas töprengés és próbaidő eltelte után úgy döntöttünk,
hogy a következő évtizedeket mindenképpen egymás mellett szeretnénk eltölteni.
Szeretnénk, ha eme elhatározásunk megpecsételésének Ti is tanúi lennétek,
ezért sok szeretettel várjuk 2006. április 1-én 17.30 órakor
a Nyíregyházi Polgármesteri Hivatal házasságkötő termében tartandó esküvőnkre.

19.

Szeretnénk értesíteni benneteket, kik e meghívót kezetekbe veszitek, hogy a nagyvilágban bolyongó két magányos szív végre egymásra lelt. Az út, mely idáig vezetett, rögös volt ugyan, de kitartásunk gyümölcseként megházasodunk boldogan. E számunkra oly fontos esemény boldog pillanatait szeretnénk megosztani veletek, így szeretettel várunk 2012 .augusztus 11-én 17 órakor a Vár házasságkötő termében tartandó esküvőnkön.

20.

Úgy döntöttünk, hogy véget vetünk vadházasságunknak, és 2012. augusztus 11-én 17 órakor az általános várakozásnak és a fokozódó nemzetközi helyzetnek megfelelően a Vár házasságkötő termében örök hűséget fogadunk egymásnak. Az ég áldását kérjük 18 órakor a katolikus templomban, majd jó szokásunkhoz híven féktelen mulatozásba kezdünk, ahol szintén számítunk rátok. Díszszemle és sortűz nem, de kaja talán lesz.

21.

A mai napon úgy érezzük, hogy gazdagabbak leszünk egy kicsit. Szeretnénk, ha ti is részt vennétek ezen örömünkben. Úgy gondoltuk, hogy ma örökre lehorgonyozzuk egymás mellé életünk bárkáját, és házasságot kötünk. Ezért meghívunk benneteket a Vár házasságkötő termében 2012. augusztus 11-én tartandó esküvőnkre.

22.

Örömmel értesítjük, hogy minden bátorságunkat összeszedve 2012. augusztus 11-én házasságot kötünk. Szeretnénk, ha Önök is osztoznának velünk e nap örömeiben, ezért szeretettel várjuk 17 órakor a Vár házasságkötő termében, és a katolikus templomban tartandó esküvőnkre és az azt követő ünnepi vacsorára.

23.

Örömmel tudatjuk, hogy megtaláltuk az igazit. Kedves rokonaink és barátaink társaságában szeretnénk megünnepelni a nagy napot, amelyen összekötjük életünket. Ezért szeretettel várjuk Önt és kedves családját 2012. augusztus 11-én 16 órakor a Vár házasságkötő termébe, és az azt követő mulatságra.

24.

Örömmel tudatjuk, hogy megszületett döntésünk, miszerint szerelmünket és együttélésünket házassággal pecsételjük meg. Szeretettel meghívjuk Önöket, hogy vegyenek részt ezeken az ünnepélyes pillanatokon 2012. augusztus 11-én 17 órakor a Várkápolnában. Ezt követően a Központi étteremben vacsora vár bennünket, ahol zeneszó mellett szeretnénk minden szerettünkkel együtt mulatni. Megjelenésükre feltétlenül számítunk!

25.

Szeretettel meghívjuk Önt és kedves családját, legyen velünk életünk legszebb napján 2012. augusztus 11-én 17 órakor a Vár házasságkötő termében, ahol örök hűséget fogadunk egymásnak. A szertartásokat követően koccintsanak és mulassanak velünk a Központi étteremben.

26.

Eljött végre a nagy nap mikor szív a szívnek hűséget fogad. Legyenek hát tanúi ezen eseménynek, s jelenlétükkel tiszteljenek meg bennünket. Éva és Ádám 2012. augusztus 11-én 17 órakor fogadunk egymásnak örök hűséget a Vár házasságkötő termében. Szeretettel várjuk ezen eseményre, majd az utána következő vacsorára.

27.

Zita sokáig kereste párját, de most úgy tűnik nem árul petrezselymet többé! András komoly ígéretet tett, hogy egy életen át párja lesz. Hogy ezt mindenki megtudja hetedhét országra szóló vigasságot rendezünk. A szertartás az III. kerületi házasságkötő teremben zajlik, majd közvetlenül utána az Bástya étterem oldalát rúgjuk ki mulatozás közben. Szeretettel várunk Benneteket 2012. augusztus 11-én 16 órára.

28.

Szabó Dezső és neje, Tóth József és neje Örömmel értesítjük Önöket, hogy gyermekeink Éva és Ádám házasságot kötnek. Ezúton szeretnénk meghívni Önt és kedves családját augusztus 11-én 16 órára a polgármesteri hivatal házasságkötő termében tartandó esküvőre, majd az azt követő estebédre. Vendégvárás 14 órától a Központi étteremben.

29.

Vannak olyan pillanatok, amikor arra gondolunk bárcsak az egész világ osztozna örömünkben. Mi ennél szűkebb körre gondoltunk… 2012. Augusztus 11-én, délután 3 órakor a Budai templomban házasságot kötünk. Fogadalmunkon rokonként, barátként, ismerősként kérjük, tiszteljetek meg jelenlétetekkel, legyetek tanúi döntésünknek.

30.

Kedves Családunk és Barátaink! Szeretettel meghívunk, hogy velünk örüljetek, mikor 2012. augusztus 11-én 16 órakor a polgármesteri hivatal házasságkötő termében, majd a római katolikus templomban végleg összekötjük életünket. Közös életünk első óráit töltsétek velünk a Központi étteremben egy vacsorával egybekötött mulatozáson.

31.

Kedves Családunk és Barátaink!
Örömmel értesítünk, hogy összetartozásunk és közös jövőnk jegyében, egy várhatóan meleg nyári délutánon, 2006. augusztus 19-én összeházasodunk.
Örülnénk, ha ezen a napon együtt élnénk át a ceremónia megható és az ünnepi vacsora szórakoztató pillanatait. Szeretettel várunk a Duna parton található Csónakház Étterem különtermében megrendezésre kerülő polgári esküvőnkre és az azt követő vacsorára.

Vicces esküvői meghívó szöveg

Rita sokáig kereste a párját, de úgy tűnik nem árul petrezselymet többé!Zsolti komoly ígéretet tett, hogy egy életen át párja lesz!Hogy ezt mindenki megtudja, hetedhét országra szóló lakodalmat csapnak.Szerettel várnak a 2021. március 3-án tartantó szertartásra és az azt követő mulatságra.

Esküvői meghívók rövidebb szöveghez

Amennyiben nem szeretnétek túlzsúfolni az meghívót szöveggel a következő megoldásokban érdemes gondolkodni.

Idézetek esküvői meghívóra dalszövegekből

A dalszövegek is a modern költészet részei, így bátran nyúlhattok ehhez a megoldáshoz is. Talán sok mindenkinek már autentikusabb is ez a választás, hiszen jobban magatoknak érzitek a dalszövegekben megfogalmazott gondolatokat.